آیا قیمت آهن کاهش می یابد ؟ قیمت میلگرد چطور ؟

دسته بندی : مجله تهران آهن

در سال جدید ایا قیمت اهن کاهش میابد ؟ این سوالی است که ذهن خیلی از ما را به خود درگیر کرده است .
در این شرایطی که ما در آن قرار داریم پیش بینی کردن درست قیمت آهن آلات کار درستی نیست و نمیتوان هیچ گونه حدسی در این باره زد .
از سوی دیگر قیمت جهانی شمش و بیلت در حال افزایش است پس در نتیجه قیمت محصولات صادراتی ایران نیز افزایش خواهد یافت.

آیا قیمت آهن کاهش می یابد ؟

در سال جدید ایا قیمت اهن کاهش میابد ؟ این سوالی است که ذهن خیلی از ما را به خود درگیر کرده است . در این شرایطی که ما در آن قرار داریم پیش بینی کردن درست قیمت کار درستی نیست و نمیتوان هیچ گونه حدسی در این باره زد . نتیجه ی برجام که آیا به تعهدات خود عمل میکنند یا نه ، انتخاباتی که در کشور خودمان در راه است ، تورم و گرانی هایی که تا این مدت گریبان گیر ما بوده ، افزایش ارز و ..هیچ کدام کاملا مشخص نیست که در آینده وضعیت چگونه خواهد بود .

پیش بینی تغییرات قیمت هر روز آهن و میلگرد

ایا قیمت اهن کاهش میابد ؟ در این مدت به دلیل افزایش نرخ ارز قیمت روند افزایشی داشته و بسیاری از فعالان در عرصه ساختمان سازی را دچار نگرانی کرده است. به صورت کلی در اکثر روزهای اخیر روند بازار سرمایه نزولی بوده است. صنایع فولاد نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. همچنین اخبار ضد و نقیضی مبنی بر اینکه صنایع فولاد از بورس خارج میشود بسیار بر بازار تنش و التهاب وارد کرد.

از سوی دیگر قیمت جهانی شمش و بیلت در حال افزایش است پس در نتیجه قیمت محصولات صادراتی ایران نیز افزایش خواهد یافت. دوم اینکه چین خواستار واردات فولاد در حجم بالا است که این موضوع نیز میتواند باعث افزایش قیمت شود. با این صحبت هایی که گفته شد چه زمانی میتوان پرسید ایا قیمت آهن کاهش میابد ؟؟؟

حتما مشاهده کنید : قیمت میلگرد امروز در سایت تهران آهن

آیا قیمت آهن کاهش میابد ؟

آیا قیمت میلگرد کاهش می‌یابد؟

در ۶ ماهه دوم سال ۲۰۲۰ یکی از معدود کشورهایی که رشد اقتصادی مثبت داشته اند چین بوده است. بعد از بیماری کرونا تمامی کشورها از نظر اقتصادی آسیب دیدند ولی چین به سرعت در حال بازگشت به نقطه اوج خود است. با این تفاسیر میتوان گفت ایا قیمت اهن کاهش میابد ؟

امرزوه چین که یکی از بزرگترین صادر کننده های فولاد در جهان به حساب می آمد تبدیل به یکی از بزرگترین وارد کنندگان فولاد شده است. در حال حاظر شرکت های بزرگ منتظر عقد قرارداد با چین برای صادرات فولاد می باشند. این روند صادرات بازار فولاد به خصوص قیمت روز میلگرد را نیز همانند بازار طلا با افزایش مواجه خواهد کرد.

آیا قیمت در ماه محرم کاهش میابد ؟

هر سال در ماه محرم فعالیت های ساختمان سازی بسیار کاهش می یابد که به دنبال آن قیمت نیز روند کاهشی پیدا میکند. امسال علاوه بر ماه محرم، بیماری کرونا نیز همانطور که بر بسیاری از کسب و کارها همچون ساخت و ساز تاثیر منفی گذاشته است.

با آمدن ماه محرم فعالیت های خرید و فروش آهن آلات محدودتر از هرسال دیگری بوده است و موجب شده تا با کاهش قیمت رو به رو بوده. تنها در این شرایط در ماه محرم بود که کاهش قیمت داشتیم به نظر شما ایا قیمت اهن کاهش میابد و این کاهش قیمت برای ماه های دیگر سال هم ثبات پیدا خواهد کرد ؟

رییس اتحاده آهن فروشان در این رابطه اظهار داشتند که به دلیل کاهش فعالیت ساختمان سازی قیمت معاملات در حوزه آهن کاهش می یابد. از این رو قیمت اکثر ملک و خانه ها روند کاهش داشته است. بر اساس اظهارات ایشان قیمت تیرآهن ذوب آهن اصفهان ۱۰ تا ۳۳۰ هزارتومان کاهش قیمت، قوطی پروفیل ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومن کاهش قیمت داشته است.

مقالات مرتبط

میلگرد ترانس چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

میلگرد ترانس چیست و چه ویژگی هایی دارد ؟

میلگرد ها جزو اصلی‌ترین موارد اولیه هر پروژه ساختمانی به شمار می‌رود، در ادامه این مقاله، اطلاعات بیشتری را از میلگرد ترانس به شما ارائه می‌دهم.

لوله مانیسمان چیست و چه مشخصاتی دارد؟

لوله مانیسمان چیست و چه مشخصاتی دارد؟

لوله‌های مانیسمان یا بدون درز هم یکی از همین آهن آلات به شمار میروند که در صنایع
مختلفی به مانند صنعت خودروسازی، قابل استفاده هستند.

قیمت آهن در بازار جهانی

قیمت آهن در بازار جهانی

قیمت آهن در بازار جهانی ۲۰۱۹ قیمت ها همچنان در بازار جهانی رو به افزایش است، در این مطلب با ما همراه باید که نوسانات رو بررسی کنیم

کاربرد پروفیل سپری چیست

پروفیل سپری چیست و با کاربرد پروفیل در ساختمان آشنا شوید

سپری چیست و با انواع کاربرد پروفیل در صنعت ساختمان سازی آشناشوید و این نوع پروفیل سطح مقطع T شکلی دارد،تداول ترین ماده اولیه برای تولید آن فولاد ST37

نحوه اجرای سقف شیروانی 

نحوه اجرای سقف شیروانی 

در این مقاله به نحوه اجرای سقف شیروانی میپردازیم
نحوه اجرای سقف شیروانی انواع مختلفی داشته و با زوایای متنوعی طراحی می شود. سقف شیروانی از جمله موارد مورد نیاز برای منازل شمال کشور است. اغلب خانه های موجود در نواحی شمالی کشور از این سقف استفاده می کنند.

اعضای سازه های فلزی

آشنایی با اعضای سازه های فلزی + مزایای آن

راهنمای مطالعهمزایای آشنایی با اعضای سازه های فلزیورق و تسمهنیم رخ های تیپ Iنیم رخ ناودانی [نیم […]

محصولات

2 thought on “آیا قیمت آهن کاهش می یابد ؟ قیمت میلگرد چطور ؟
  1. سهرابی

    واقعا مقاله مفیدی بود
    من فکر کنم یه مقاله دیگه هم از سایت شما خوندم نمودار قیمت میلگرد بود که خیلی خوب و دقیق تحلیل کرده بود

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *